تاريخ انتشار : ٢٠:٢٧ ٢٤/٥/١٣٨٨

نشستي راجع به "من او" در كافه، "آخرين منجي" در سعدآباد!!!
اين پيام به قسمت پيش‌نهادهاي سايت رسيده است:
رمان "من او" چند سالیه که فکر و ذهن خیلی ها رو مشغول کرده...یه جورایی نوعی تفکر خاص تو زندگی خواننده های این رمان به وجود آمده که هم بده هم خوب!
می خوایم در مورد خوبی ها و بدی های این تفکر با هم حرف بزنیم.
قرارمون یکشنبه ساعت۱۱:۳۰ صبح کافه "پستو"
نشانی:پل گیشا،ابتدای کوی نصر،پلاک ۵،طبقه همکف.
نشاني اينترنتي:
http://man-ee-oo.blogfa.com/

و اين هم يادداشتي كه در آن ذكري از يكي از سرلوحه‌ها شده است
رضا اميرخانى چند سال پيش در يادداشتى با عنوان «تعدد آقا» از رفتارهاى عوامانه نسبت به حقيقت «موعود» گله كرده بود. از انواع و اقسام «آقا» سخن گفته بود كه كم و بيش به خواب جماعتى مى آيد و... انواعى از كرامت ها را هم نقل كرده بود و سر آخر از اين گفته بود كه كسى مثل امام خمينى (ره) اگر مى خواست از اين جور حرف ها در بياورد و ادعاهاى عجيب و غريب كند، نزد بسيارى از مردم مسموع بود، اما «حتى يك نمونه از اين كرامات - دست كم در زمان حيات امام- از ايشان نقل نشد.

غرض ما پرداختن به همين انواع «امام زمان (عج)» است كه هر روز از ديدن نشانه هاى آنها متعجب مى شويم. در خبر آمده بود كه نشست خبرى اختتاميه جشنواره «آخرين منجى» در كاخ سعدآباد برگزار مى شود (البته الان يك روز است كه اختتام يافته) و در اطلاعيه مربوط به نشست، از خبرنگاران و مهمانان خواسته بودند از در خيابان زعفرانيه به محل برگزارى نشست خبرى بروند.
 
جشنواره مربوط به «آخرين منجى» كه در كاخ سعدآباد در خيابان زعفرانيه برگزار شود، چه جشنواره اى مى شود؟ اين كدام «منجى» است كه از در كاخ ها رفت و آمد دارد و از خيابان هاى درجه يك تهران پايين تر نمى آيد؟

نكند همان است كه عاشقان! او دعاى ندبه شان را در خيابان ظفر مى خوانند و براى صبحانه، كله پاچه مختصرى در رستوران گردان برج سفيد مى خورند تا بنيه و توان ادامه انتظار حضرت منجى (عج) را داشته باشند. تا حالا تشريف نبرده ايد؟

آن هفته كه فلان حاج آقاى منتظر ظهور بانى مراسم دعاى ندبه برج است، انواع ماشين هاى گران قيمت عاشقان و دلباختگان! بر خيابان پاسداران و تعدادى در پاركينگ برج، پارك مى شود و چه دعاها و استغاثه ها كه به محضر حضرتش نمى خوانند، نيستيد ببينيد...

حالا خرده مى گيرند اى بابا، چقدر سخت مى گيريد؟ بله، كاخ سعدآباد هم از سرمايه هاى متعلق به مردم است، اما جشنواره «آخرين منجى» جايى بهتر - و مثلاً نزديك تر - براى برگزارى ندارد؟ بهترين ارزيابى براى چنين جشنواره اى آن است كه بررسى شود همه عرض و طول اين كار و انواع مشابه، چقدر تراز معرفتى مردم را نسبت به حضرت ولى عصر (عج) بالا برده است؟ واقعاً چقدر؟
نشاني اينترنتي
http://www.hamseda.ir/fa/pages/?cid=2722

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٥٤٣٥
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.