تاريخ انتشار : ٢٠:٥٣ ٢٤/٥/١٣٨٨

سي‌تي اسكن از ژورناليسم حزب‌اللهي از ايمان مطهري‌منش

من -هم- محمد قوچانی را می‌ستایم. اگر اختیاری داشتم، امروز نه تنها محبوس نبود، بلکه همه‌ چیز برای ادامهٔ کارش مهیا می‌شد.

محمد قوچانی از معدود روزنامه‌نگارانِ ایرانی‌ست که در هر چهارچوبی می‌گنجد. یک روز علیه هاشمی می‌نویسد و هزینه می‌پردازد، روز دیگر برای هاشمی می‌نویسد و هزینه می‌پردازد. چنین کسی را نباید محبوس کرد. اگر اختیاری داشتم، مسؤولیت پرتیراژترین روزنامهٔ کشور را به او می‌سپردم، بهترین امکانات را برایش فراهم می‌کردم و در عوض، نتیجهٔ دلخواهم را پیش پیش تعیین می‌کردم.

قوچانی استثنا است؟

قوچانی ژورنالیست است. او قواعد حرفه‌ای را بلد است و این چیزی است که من هم می‌دانم و از این بابت می‌ستایمش. قوچانی جوان است. قوچانی در عین جوانی، تجربه اندوزی‌های خوبی داشته است.

اما این باسوادها و کاربلدها، عموماً یا دیده نمی‌شوند، یا در سیستم کوتوله‌پرور دولتی هضم / گم می‌شوند، یا محکوم‌اند به خزیدن در محاق، یا مجرم‌ تلقی می‌شوند و «از خط خارج شده» لقب می‌گیرند. رضا امیرخانی یا ابراهیم زاهدی مطلق، تنها دو نمونهٔ معتبر این محکومان‌اند.

....
ادامه ي مطلب در خانه‌ي كتاب اشا

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٥٦٨٥
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.