تاريخ انتشار : ١٩:٥٦ ٢٨/١١/١٣٩٣

سفر به بلوچستان با نویسنده داستان سیستان در کاروان برادری
 ضا امیرخانی نویسنده شناخته شده کشور با یک طرح ابتکاری به کاروان «سرزمین برادری» پیوست و به زودی به همراه این کاروان عازم سیستان و بلوچستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا امیرخانی با نگارش جمله «گذر از پنج دری دل گیر به هشتی دل باز... بدا به حال خانه‌ای که پنج‌دری‌اش به کوچه راه داشته باشد اما به هشتی راه نداشته باشد» به شاخه سیستان و بلوچستان کاروان «سرزمین برادری» پیوست.

امیرخانی در این طرح ابتکاری و انتقادی، تهران را به پنج دری خانه­ ایران و منطقه سیستان و بلوچستان را به هشتی ایران زمین تشبیه کرده است.

کاروان‌های سرزمین برادری به همت اتحادیه بین المللی امت واحده و با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری و اساتید حوزه و دانشگاه از چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت ۳ روز میهمان اهل سنت ایران در استان های کردستان و سیستان و بلوچستان و گلستان خواهند بود.

امیرخانی پیش از این تجربه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در معیت رهبر انقلاب را در کتاب «داستان سیستان» به رشته تحریر درآورده بود که از موفق ترین آثار ادبی در گونه سفرنامه محسوب می شود و با توفیقات بسیاری در بازار نشر همراه شد.


در همين رابطه :
. موضوع افغانستان در صحبت رضا امیرخانی
. فرارو: گزارش جناب حجت‌الاسلام دکتر الویری از سفر کاروان
. خبرگزاری مهر: مولوی عبدالحمید: از کاروان سرزمین برادری تشکر می کنم
 . ماخذ: خبرگزاری مهر



  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧١٩٠
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.