تاريخ انتشار : ٢١:٢٠ ٥/٣/١٣٨٨

توهين به دوستان افغاني و نحوه‌ي راي دادن...

بازهم نژادپرستی ایرانی

وقتی کشوری جزیره باشد و مردمش صبح تا شام به جای دیدن تنوع‌ها در جهان و تمرین برای احترام به بقیه فقط درس خودباوری و خودبزرگ‌بینی بگیرند و آدم‌های درس‌خوانده‌اش به جای نگران بودن در مورد موضوعات اساسی دائمن مشغول و خوش‌حال از درست کردن بمب اینترنتی و امضاءهای بی سر و ته باشند عجیب هم نیست که روزنامه‌نگار خبرگزاری‌اش که اسمش دانش‌جویی است و باید مترقی‌تر از بقیه باشد این گزارش وحشت‌ناک را می‌نویسد. نمی‌توانم تصور کنم که حماقت و پستی باید تا به چه حد باشد که یک نفر به خودش اجازه بدهد شکل و قیافه و چشمان و عادت‌های زندگی یک قومی را به سخره بگیرد و نسبت به این‌که مردمی که در یک کشور به دنیا آمده‌اند و سال‌ها زندگی کرده‌اند لباس رایج آن کشور را بپوشند هم طعنه بزنند. حالم آن‌قدر بد شد وقتی گزارش را خواندم که نمی‌توانم بیش از این روایت کنم...
لينك چاي نبات

انفعالات

یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست

از نقطه­ای بترس که شیطانی­ات کنند(فاضل نظری)

 

این پُست را که پست نیست، در وبلاگی که دیگر وب­لاگ نیست، و با دلی که دل نیست و با شروعی که مثل همیشه نیست… و پایانی که تو می دانی و بس! ( و فعل را خود راقم نمی­آورد)

پیرو سنت نوپدید پیامک­نویسی که خواسته یا ناخواسته ما را منصوب و مشمول عنایت دوستانِ گرامی کرده ا­ست؛ بر­آنیدم( شکل اصح برآن شدم در نوساختار پیامک­نویسی) تا مرقومه­ای را از سَرِ دل­درد( شکل مدرنیزه­ی دردِ دل در ادبیات نوگرای پیامک­نویسی) بنویسم.

از آن­جا که ما مردم متعهد و متدین ایرانِ­اسلامی( ادبیات رایج ایام انتخابات)، با حضور پررنگ...
لينك: وبلاگ عقلِ ما عقالِ دل

 


  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٤١٣
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.