تاريخ انتشار : ١٤:٤٦ ١٨/١٠/١٣٨٨

مراسم تجليلي از هنرمنداني همچون مرتضی سرهنگی ، رضا امیرخانی ، احمد دهقان ، رضا برجی ،مصطفی رحیمی،مسعود نقاش زاده...
ايلنا : مراسم « تجلیل از تلاشگران عرصه ادب و هنر پایداری » به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
به گزارش ايلنا در این مراسم که با حضور دکتر قالیباف «شهردار تهران»، دکتر شوشتری «سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» و جمعی از مدیران حوزه فرهنگ برگزار خواهد شد، از مرتضی سرهنگی «مدیریت دفتر ادبیات و هنر مقاومت»، رضا امیرخانی «نویسنده رمان بی و تن»، احمد دهقان« نویسنده رمان دشتبان»، رضا برجی«کارگردان مستند سواحل اشک و زیتون» ،مصطفی رحیمی«نویسنده کتاب بابا نظر»، مسعود نقاش زاده«کارگردان فیلم سینمایی کودک و فرشته» و محمد علی فارسی«کارگردان مستند قصه های جنگ» تجلیل خواهد شد.
همنين محمد مشاري «معاونت فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران» در باره اين مراسم گفت: اين تجليل تاكيدي بر ضرورت و اهميت ترويج و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و گسترش فرهنگ جبهه و شهادت است كه بدون شك جامعه و حوزه نشر ما براي پايداري و استقامت بيشتر در مقابل حوادث مختلف نيازمند به آن است تا با تکيه به اين پشتوانه عظيم فرهنگي از بركات آن استفاده و بهره ببرد.
وي با اشاره به تلاش مديريت شهري و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در جهت ترويج فرهنگ مقاومت، اظهار داشت: تلاش ما توجه به اين عرصه و تلاشگران اين حوزه و ارايه برنامه‌هاي مختلف براي مخاطبان به خصوص نسل جوان شهر تهران است و اميدوارم به كمك هنرمندان عرصه حوزه ادب و هنر پايداري و به كارگيري ظرفيت‌هاي مختلف شهر، زمينه انتقال و پيوند نسل جوان را به ارزش‌هاي متعالي و بازماندگان قافله ايثار و شهادت، ايجاد كنيم.
اين مراسم روز شنبه 19 دي ماه در فرهنگ‌سراي ارسباران ساعت 15 برگزار مي‌گردد.
در همين رابطه :
ماخذ: ايلنا

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٢٠٦
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.