تاريخ انتشار : ٢١:٣٦ ١٦/٧/١٣٩٠

آیه شماره‌ی شش؛ انتشار جانستان شکران دارد...
شماره‌ی ششمِ مجله‌ی آیه، از مجلات هم‌شهری، به روی کیوسک آمد. در این شماره پرونده‌ای متفاوت راجع به جانستان کابلستان و مسائل افغانستان درج شده است. در این شماره، دو یادداشت از مجید عزیزی (مستندساز) و الیاس پیراسته (عکاس بعضی عکس‌های کتاب) درج شده است. هم‌چنین محمدرضا وحیدزاده، در هشت بخش، قسمت‌های پر و خالی لیوان جانستان را مشخص کرده است.
محمدحسین جعفریان در گفت‌وگویی با عنوانِ کار انگلیس‌ها نیست! مسائل تازه‌ای راجع به افغانستان بیان نموده است. شاید نکته‌ی مهم این پرونده، گفت‌وگویی باشد با جنابِ امیری رای‌زنِ افغانستان در ایران که به تبعاتِ انتشارِ کتابِ جانستان کابلستان پرداخته است. او می‌گوید که کتاب را در همان ماهِ ثور خوانده است و آن را به خلافِ کارهای کم‌تعدادِ پیشین در جهتِ تعمیقِ روابط دیده است.
یادداشتِ پایانیِ این پرونده متنی است حرفه‌ای پیرامون صنعتِ نشر و آثار غیرداستانی از رضا هاشمی‌نژاد، مدیر نشر افق که تاکنون دو اثر غیرداستانی نفحات نفت و جانستان کابلستان را از رضا امیرخانی منتشر نموده است.
این پرونده با این که شاید سومین یا چهارمین پرونده راجع به جانستان کابلستان باشد، اما با بررسی پیرامونیِ کتاب، توانسته است مطالبی نو را به مخاطب عرضه کند.
بخشِ پایانیِ پرونده، قطعاتی از جانستان کابلستان است که توسط مخاطبان گزیده شده است و در "باز" گوگل قرار گرفته است.
همشهری آیه شماره‌ی شش...

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٧٩٢
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.