تاريخ انتشار : ١٤:٢ ٢١/٧/١٣٩٠

چاپ جدید من او در انتشاراتی جدید
 

 

رضا امیرخانی «منِ او» را از سوره مهر گرفت+طرح جلد جدید
كتاب - چاپ جدید «من او» از رمان‌های رضا امیرخانی که پیش از این توسط سوره مهر منتشر می‌شد، به انتشارات افق سپرده شد.

به گزارش خبرآنلاین، رمان خواندنی و تحسین‌شده «منِ او» نوشته رضا امیرخانی که بعد از سال‌ها همچنان یکی از پرفروش‌های بازار ادبیات محسوب می‌شود، نخستین‌بار از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد و تا کنون 32 مرتبه تجدید چاپ شده است اما نویسنده چاپ جدید این کتاب را به ناشر دیگری سپرد.

 

سایت انتشارات افق خبر ‌داده که چاپ 33 «من او» در 600 صفحه، قطع رقعی، جلد شومیز و قیمت 8 هزار تومان منتشر شده است.

 

بنابراین گزارش در سایت این ناشر و در بخش به اصطلاح معرفی این کتاب آمده است: اولا یعنی پول خون پدرت، بالکل، به قیمت پشت جلد این کتاب است؟! این قدر ارزان است؟ اگر این جوری است که یکی دو تا استکان لب‌پر هم برای ما بریز! خودت هم بزن، روشن می شوی! کانه برادر بزرگه‌ی برادران کارامازوف که ابوی‌اش را نفله کرد! دستت درست... نکته دیگر درباره چاپ جدید «من او» این است که طرح جلدی که افق برای کتاب در نظر گرفته کاملا با چاپ‌های قبلی آن متفاوت است.


با این حال و آنطور که مهر گزارش داده، این اتفاق در حالی رخ داده که مقدمات چاپ 33 این کتاب در سوره مهر چیده شده بود ولی پس از صحبت‌هایی که بین مسئولان سوره مهر و امیرخانی صورت گرفت توافق شد که امیرخانی کتابش را به ناشر دیگری بسپرد. امیرخانی نویسنده‌ای است که دو کتاب پرفروشش «ارمیا» و «من او» را توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسانده ولی گویا تجربه چاپ آثاری چون «نفحات نفت» و «جانستان کابلستان» در نشر افق برای او خوشایندتر بوده و این روزها ترجیح می‌دهد نشر آثارش را به یک ناشر خصوصی بسپارد.

 

 

 

در بخشی از رمان خواندنی امیرخانی می‌خوانیم:

«من او»  روایت عشق علی فتاح است، آخرین پسر بازمانده خاندان سرشناس فتاح و مهتاب، دختر نوکر خانه زاد این خانواده. عشقی که ما در خط سیر داستان می بینیم، عشقی است پاک ولی خام که در کوره زمان و با دست «درویش مصطفی» آبدیده می شود. زمانی که علی؛ مهتاب را فقط برای مهتاب می‌خواهد، نه هیچ چیز دیگر. وقتی شرط محقق می‌شود؛ درویش مصطفی همانطور که سالها قبل قول داده بود خبر می‌دهد که فردا برای خواندن خطبه عقد می آید، ولی وصال مهتاب و علی در روی زمین صورت نمی‌گیرد. مهتاب به همراه خواهر علی در موشک‌باران عراقی‌ها شهید می‌شود. و علی هم بر اساس روایت «من عشق فعف ثم مات مات شهیدا».

داستان در محله خانی‌آباد شکل می‌گیرد که محل سکونت فتاح‌ها است. در این محله به جز فتاح‌ها تختی و نواب هم زندگی می‌کنند. قصه تمام آدم‌های داستان هم در کنار روایت اصلی بازگو می شود...«من او» تلاشی است هنرمندانه برای نشان دادن برهه‌ای از تاریخ. نشان دادن فضای تهران قدیم، روزهای کشف حجاب و حتی شخصیت نواب.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.


در همين رابطه :
ماخذ: خبرآنلاین

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٧٣٥٧
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.