تاريخ انتشار : ١٩:١٦ ١١/٨/١٣٩٠

افق و چاپ بیست و دوم ارمیا

به گزارش خبرآنلاین، با انتشار چاپ بیست و دوم «ارمیا» در نشر افق، رضا امیرخانی دیگر هیچ کتابی در انتشارات سوره مهر ندارد. چندی قبل امیرخانی رمان پرفروش «من ِ او» را هم از سوره مهر گفت و به افق سپرد. در حال حاضر چهار کتاب «نفحات نفت»، «جانستان کابلستان»، «من او» و «ارمیا» از آثار امیرخانی در افق منتشر می شود؛ کتاب هایی که به جز نفحات نفت و جانستان کابلستان، طرح جلدهای جدید و جذابی دارد.

 


تقدیر دومین دوره کتاب سال دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس 1386، تقدیر وی‍ژه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری مهر دفتر نشر و تنظیم آثار امام خمینی1378، کتاب برگزیده جشنواره ادب و پایداری بیست سال ادبیات دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1379 از جمله جوایزی است که نصیب این رمان امیرخانی شده است.


«امیرخانی» خود درباره ارمیا بر روی جلد کتاب طراحی شده در سوره مهر نوشته بود: «علم می گوید: ماهی به خاطر دور شدن از آب، به دلایل طبیعی می میرد اما هر کس یک بار بالا و پایین پریدن ماهی را دیده باشد، تصدیق می کند که ماهی از بی آبی نمی میرد. ماهی به خاطر آب خودش را می کشد! خشم...عجز...تنهایی...این ها لغاتی علمی نیستند. ارمیا ماهی بی دست و پای حلال گوشتی شده بود روی زمین!»
 

 

 

 

در بخشی از رمان «ارمیا» می‌خوانیم:

«چشمان مصطفا، ارمیا را بر خطوط کتاب ترجیح دادند، اما چشم‌هایش مثل همیشه از نخستین درِ نماز ارمیا جلوتر نرفتند، یعنی نمی‌توانستند. چه‌گونه به آن چشمان نیم‌باز مشکی مشکی می‌توانستی چشم بدوزی، زمانی که تو را نگاه نمی‌کند و افق دیدش جایی ماورای تو سنگر است؟ چه‌گونه چادر گل‌منگلی نگاهت را بر سجده ساده‌اش پهن می‌کردی، زمانی که شانه‌های ارمیا در سجده بی‌صدا می‌لرزید؟ مصطفا کتاب را بست، عینکش را درآورد و آن را با دست‌مالی که در میان لباس‌های خاکی‌اش به طرز عجیبی تمیز مانده بود، پاک کرد. یکی از شیشه‌های عینک لق شده بود. آرام گفت:
- موجی شده.
و بعد باز هم بی‌اختیار نگاهش ارمیا را و نمازش را به عینک ترجیح داد...»

 

بر اساس این گزارش، انتشارات افق این رمان خواندنی را در قطع رقعی با قیمت 5 هزار تومان چهار هزار و پانصد تومان منتشر کرده است.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

همچنین
این کتاب را می‌توانید از فروش‌گاه تازه‌تاسیس افق، واقع در تقاطع انقلاب و وصال، جنب سینما سپیده تهیه فرمایید.

 


  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٢٧٧
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.