تاريخ انتشار : ٢٢:٥ ١٣/١٠/١٣٩٠

مراسم سال‌گرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیه‌الله سیدعلی هاشمی گلپایگانی
به مناسبت اولين سالگرد ارتحال عالم رباني و اسوه اخلاق مرحوم آية الله حاج سيد علي هاشمي گلپايگاني فرزند فقيه پرهيزكار، آيت الله العظمي سيد جمال الدين گلپايگاني (رضوان الله عليهما) مجلس بزرگداشتي جمعه اين هفته در مسجد آن مرحوم برگزار مي گردد.

به گزارش تابناک مرحوم آیت‌الله گلپایگانی قریب به نیم قرن، در مسجد سادات در خدمتِ مردم بود و همین مردم‌داری، سلوکِ وی را متمایز کرده بود. ایشان در عمر پربرکتِ قریب به هشتاد سال، علاوه بر کرسی تدریس و سخنرانی‌های منظم و پاسخ‌گویی به مسائل، حضور در مسجد را از اهم وظایف خویش می‌دانستند.

ثمره اين حضور و ارتباط ، تاثير عميق معنوي ايشان بر افراد مختلف ، بخصوص جوانان بود .

حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، هنگام حضور بر پیکر مطهر این عالم ربانی، با صورت اشکبار چنین فرموده بود:

"نمی دانم بگویم یوسف آباد، بگویم تهران، بگویم ایران تو را از دست داد.

نه آقا جهان انسانیت، یکی از شریف ترین انسان های روزگار خود را از دست داد... من چه بگویم از این عالم بزرگ که زندگی اش مردم بود و مردم زندگی اش شد. آنچه در تمام این سال ها در جوار ایشان یافتم، سلامت ایمان و اعتقاد بود که تجلی اش در زندگی اجتماعی ، مردم دوستی و فداکاری برای مردم بود.."

در ارتحال ایشان ، اقشار مختلف مردم بويژه مراجع و علما و شخصیت‌های بسیاری با صدور پیام تسلیت  و يا با شركت در مراسم تشييع و ترحيم ايشان از مقام علمي و معنوي اين عالم بزرگوار تجليل كردند .

مراسم سالگرد رحلت اين استاد اخلاق و عالم وارستهجمعه 16 ديماه از ساعت 18.30 در مسجد سادات واقع در يوسف آباد خيابان سيد جمال الدين اسدآبادي كوچه 45 برگزار ميشود.
در همين رابطه :
. ماخذ: تابناک يکسال است که تهران «او» را ندارد

  نظرات
نام:
پست الکترونيک:
وب سايت / وب لاگ
نظر:
 
   
 
   
   صفحه نخست
   يادداشت
   اخبار
   تازه ها
   يادداشت دوستان
   کتابها
   درباره نويسنده
   تيراژ:٨٦٠٢٥٠
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 

 
بازديد کننده اين صفحه: ٦٦٣٨
.کليه حقوق محفوظ است
© CopyRight 2008 Ermia.ir & Amirkhani.ir
سايت رسمي رضا اميرخاني
Because when the replica watches uk astronauts entered the replica watches sale space, wearing a second generation of the Omega replica watches, this watch is rolex replica his personal items.